Teleskop
Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 08-03-05 08:43

Hej NG -

Jeg kan desværre ikke finde en mere passende gruppe.

Jeg overvejer at anskaffe mig et "billigt" nybegynder-teleskop.

Kan I anbefale noget - eventuelt henvise til anden gruppe eller site?

Tak for hjælpen!

- Jensby

Fra : undata@tiscali.dk

Dato : 08-03-05 21:30

Hej Jan

Prøv at kigge på www.sorgenfrifoto.dk , der plejer at være et stort
udvalg
til fornuftige priser.

Mvh
Anders

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 08-03-05 22:01

http://www.astronomibladet.dk/
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Stig Linander

Dato : 09-03-05 09:34

Tue, 8 Mar 2005 08:43:10 +0100, skrev Jan Bang Jensby bl.a. ...

> Jeg overvejer at anskaffe mig et "billigt" nybegynder-teleskop.

> Kan I anbefale noget - eventuelt henvise til anden gruppe eller site?

Måske dette var noget:
http://www.netfugl.dk/forum.php?id=thread&forum_id=18&thread_id=3831

Mange hilsner,

Stig.
--
Stig Linander | Farum - Denmark | http://www.linander.dk/stig/
The Ophiuchan | 55d49'N 12d21'E | mail: "Who am I?" on Home Page