Vedr. aggressiv solsort
Fra : Aksel.pe

Dato : 07-03-05 15:28

Den barske solsort, som jeg omtalte d. 24 f.m. viste sig igår fra en
helt anden side.
Hen på eftermiddagen sad den oppe i "sit træ" - ovenover den snedækkede
jord og ved temperatur omkring frysepunktet - og sang som solsorterne
kan henomkring aften ved højsommertide. Fine, rolige og melodiske toner
strømmede ud af hans næb - helt uventet og meget overraskende.
Der kan man bare se!!
Aksel Petersen

Fra : Ukendt

Dato : 07-03-05 16:35

" Aksel.pe" <" Aksel.pe"@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> kan henomkring aften ved højsommertide. Fine, rolige og melodiske toner
> strømmede ud af hans næb - helt uventet og meget overraskende.

Dette er resultatet af hans anstrengelser med at holde andre væk fra
foderet: han har overskuddet til at starte tidligt og måske få to kuld på
vingerne i år - han imponerer hunnerne med sit store overskud. Naturens
orden.
Til lykke med din sorte "struggler"

Alf