IBM Netfinity 5500 8660-11X Vil ikke start~
Fra : Jannik Pallesen

Dato : 07-01-05 14:47

Hejsa i Ng'en

Findes der en her som kan hjælpe mig med et lille problem jeg har med min
netfinity server.

Problemet er at jeg er ved at forsøge at få sådan en svend op at køre men
har bøvlet lidt med at få den til at acceptere en harddisk, og da jeg så
skulle til at arbejde videre med det her i eftermiddag kunne serveren slet
ikke starte den kommer bare med et lille lysglimt i de 2 dioder der sidder
lige ved siden af SCSI controlleren og i en af symbolerne på displayet på
fronten men så sker der ikke mere.

Er der en venlig sjæl der måske har et par forslag eller en løsning til hvad
der kan være galt

PS.: Der er lys i AC dioden på Power Supply

Med venlig hilsen
Jannik Pallesen

Fra : Martin Nielsen

Dato : 07-01-05 21:33

"Jannik Pallesen" skrev i en meddelelse
> [...]
> hvad der kan være galt
>
> PS.: Der er lys i AC dioden på Power Supply

Har du pillet ved rammene? Det kan være dem, der er problemet...

Martin /Helsingør

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 08-01-05 23:08

"Jannik Pallesen" <news@tumlingx.net> wrote in message
> [...]
> lige ved siden af SCSI controlleren og i en af symbolerne på displayet på

Har du prøvet at strippe den for hardware?
Er det org ram?`(evt prøv at hiv moduler ud fra en ende af hvis der er
flere)

--
/Dennis
Der kun repræsenterer sig selv.

Fra : Niels C. Grønlund

Dato : 11-01-05 16:32

Åben serveren...

Der er et lysdiode panel, hvad siger det...

Niels