WebMaster / TovHolder tilPortalSystem / CM~
Fra : Jens Verner Nielsen

Dato : 16-12-04 21:34

På Hørup Centralskole er vi ved at lave handleplan for etablering af
en skoleportal. I den forbindelse er det min opgave at indsamle
oplysninger om markedets ud- og tilbud.

Jeg har fået en del brochurer og har samlet oplysninger på
internettet, men lige nu mangler jeg oplysninger om udgifter i
forbindelse med den daglige drift af et portalsystem.

Jeg går ud fra, at der lokalt er en tovholder, der prikker til
brugerne om at få oplysninger lagt frem, måske selv skriver /
redigerer / opdaterer.

Hvem gør det? Er det et arbejde, der udløser timer. Hvor mange?

PS: I forbindelse med indsamlingen af oplysninger har jeg lavet
http://skoleportaler.dk, hvor alle er velkomne til at bidrage med
oplysninger og erfaringer. Det er endnu fortrinsvis en link-samling,
men jeg er ved at lave et system, der kan sammenligne portalsystemer.

Jens Verner Nielsen
Skolebibliotekar & edb-vejleder
Hørup Centralskole
jensverner@mail.dk