Galleri
Fra : Jacob Jacobsen

Dato : 11-12-04 00:06

Er der nogen, der kender et godt galleri i København?

www.stepsystem.dk

Jacob

Fra : Jacob Jacobsen

Dato : 11-12-04 00:53

En hilsen til Steffen Martin.

Vi satser på, at andet end HC Andersen motiver kan bruges, selvom vi bor på
en meget stille ø.

Måske man skulle overveje at deltage i kunstmessen!

Jacob

Fra : steffen martin

Dato : 11-12-04 13:43

"Jacob Jacobsen" <jac@stepsystem.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> på
> en meget stille ø.
>
> Måske man skulle overveje at deltage i kunstmessen!

Hvad mener du med H.C.A motiver? ALT bliver H.C.A i hele 2005 så par på med
ikke at drukne i mængden..... :)
Jeg er stadig i tvivl om Odenses kunstmesse, men det er vist op til det
motiv man maler. Mine malerier har ikke en chance i denne forbindelse da de
fleste købere vil have 'brugskunst' malerier. Men jeg har hørt godt om den
københavnske Artville...

Ang. gallerier, så kunne I måske prøve Bomhuset www.galleribomhuset.dk ?

hilsen
Steffen
--
..:metropolis:.
www.steffenmartin.dk

Fra : Jacob Jacobsen

Dato : 11-12-04 14:25

Brugskunst og HCA Malerier!

Måske vi skulle male efter farverne i det nye IKEA katalog!

Vi satser lidt på det mere nuancerede, jeg tror man kommer længst på denne
måde.

Jacob