Betaling over net vha dankort mv?
Fra : Peter

Dato : 05-12-04 14:13

God dag.

Jeg ville høre om der var en mulighed for at betale over nettet vha Dankort.

Ja, jeg ved at man kan betale i netbutikker, men hvad med private?

Hvis nu jeg sælger nogle ting vha en brugtbørs, eller lignende. Er der
så mulighed for at overføre penge til mig direkte hvis man fx har et
Dankort.

Jeg har kigget på eWire, men jeg synes det ser meget uoverskueligt ud,
og synes ikke det ser ud som om man kan overføre penge til andet end en
"pung" hvorfra man kun kan overføre til andre eWire brugere????

Peter

Fra : Jesper Lund

Dato : 05-12-04 15:16

Peter <ingen@spam.tak> wrote:

> Jeg ville høre om der var en mulighed for at betale over nettet vha
> Dankort.

http://www.betaling.dk/forret/spoerg.htm
Du stiller dit spørgsmål i den forkerte gruppe. Find den rigtige gruppe
www.usenet.dk.

--
Jesper Lund

Fra : Peter

Dato : 06-12-04 11:35

Jesper Lund wrote:

> http://www.betaling.dk/forret/spoerg.htm

Det gælder kun forretningsdrivende så vidt jeg kan se.
Jeg spurgte til muligheden for private transaktioner.

> Du stiller dit spørgsmål i den forkerte gruppe.

Det er jeg ked af.

> Find den rigtige gruppe
> på www.usenet.dk.

Det var det jeg gjorde da jeg fandt denne gruppe. Jeg er ked af at jeg i
så fald har valgt forkert.

Har du et bud på hvilken gruppe er tilpas til at poste i så jeg ikke
træder ved siden af igen?

Jeg synes det er en smule uigennemskueligt med alle de grupper der er
til rådighed på udenet.

Peter

Fra : Morten S Hansen

Dato : 06-12-04 22:46

"Peter" <glem@det.nu> skrev i en meddelelse

> [...]
> træder ved siden af igen?
>
> Jeg synes det er en smule uigennemskueligt med alle de grupper der er til

Jeg ville nok vælge dk.edb.internet - den handler om alt på internettet
(meget bredt) der ikke har deres egen undergruppe.

Har perifært hørt om PayPal - men har ikke selv kigget yderligere på det.
Jeg tror det også kan arrangere transaktioner mellem to privatpersoner.

/morten