investeringskapital
Fra : Daniel Nielsen

Dato : 21-11-04 16:26

Hvor kan jeg finde informationer om investeringskapital eller andre
muligheder så som lån i banker, som kan bruges når jeg skal opstarte en
virksomhed, beløbet der snakkes om ligger på ca. 1.500.000,-

på forhånd tak.

/DN

Fra : Devilicious

Dato : 22-11-04 12:21

"Daniel Nielsen" <120104152372@fjernesenet.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor kan jeg finde informationer om investeringskapital eller andre
> muligheder så som lån i banker, som kan bruges når jeg skal opstarte en
> virksomhed, beløbet der snakkes om ligger på ca. 1.500.000,-

Hvor meget har du selv? Eller kan du stille sikkerhed?

MK

Fra : Daniel Nielsen

Dato : 24-11-04 12:03

Hvor meget har du selv? Eller kan du stille sikkerhed?

>Jeg har ingen af delene.. Kun en udspecificeret forretningsplan og viden
til at udføre arbejdet og derved få et pænt overskud.

/DN

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 25-11-04 19:52

Daniel Nielsen wrote:
> Hvor meget har du selv? Eller kan du stille sikkerhed?

> til at udføre arbejdet og derved få et pænt overskud.

For min skyld må du gerne forklare hvad din ide går ud på her i gruppen
og så kan det være at du får nogle private henvendelser på din mail,
hvis ideen er så god som du (åbenbart) selv mener.

Ved ikke om andre vil betegne det som et opslag, hvis du forklarer mere
for at tiltrække investorer her i gruppen men lige netop i dit tilfælde
kunne det da være interessant at høre hvorfor du tror at ideen er
holdbar når du ikke kan stille sikkerhed eller har penge iøvrigt at
skyde ind...

Med venlig hilsen / Best regards
Martin Jørgensen

Fra : Daniel Nielsen

Dato : 25-11-04 21:22

Jeg har ik taget "springet" til at starte endnu, skal først have 100% tjek
på alle aspekter af denne forretningsform.
Det er ejendomsinvestering jeg vil ind i, købe boligejendomme for derefter
at styre daglig drift og udleje dem til private for en profitabel indkomst.

Personligt kan jeg stille med ambitioner og viden..
Men som alle der har dette, skal jeg bruge kapital til at starte op.

Men jeg er nysgerrig omkring hvor man finder en kompagnon, eller om det er
muligt at forhandle et realkreditlån i banken, når det er med erhvervsmæssig
hensigt.

På forhånd tak.

/Daniel Nielsen

Fra : Jakob Munck

Dato : 26-11-04 09:32

jeg har forsøgt at svare dig privat, men din email virker ikke. Vil du have
svar, så fortæl, hvor det skal sendes til.

v.h.
Jakob Munck

jm2_fjern_dette@webspeed.dk

Fra : Daniel Nielsen

Dato : 26-11-04 10:20

jeg har forsøgt at svare dig privat, men din email virker ikke.
Vil du have svar, så fortæl, hvor det skal sendes til.

120104152372@esenet.dk

/Daniel Nielsen