Spil server
Fra : keldo

Dato : 14-11-04 12:04

hej med jer

hvordan starter jeg bedst en Call of Duty multiplayer server op? Jeg har
fast IP men da min up hastighed ikke er noget at råbe hurra over, vil jeg
gerne leje en server plads ude i byen. Kan det lade sig gøre? Hvor og hvor
meget osv.

Link modtages med tak.

Go´ søndag

RK

Fra : Jens Kristian Søgaar~

Dato : 14-11-04 19:31

Hej,

> gerne leje en server plads ude i byen. Kan det lade sig gøre? Hvor og
hvor
> meget osv.

Det kan sagtens lade sig gøre. Der findes en række virksomheder, som
tilbyder den slags. Prøv at søg på "server hosting" eller lign. på
Goggle.

Du kan evt. også besvare følgende spørgsmål, som vil gøre det lettere
for dig, at finde den rigtige virksomhed:

- 1: Har du selv Call of Duty softwaren, eller er det noget, du skal
leje?
- 2: Kan du selv administrere serveren og spilsoftwaren, eller vil du
have hostingvirksomheden til at gøre det for dig?
- 3: Har du selv en computer, eller vil du gerne leje den?
- 4: Hvor i landet vil du foretrække serveren stod? (Sjælland,
Østjylland, Nordjylland, osv.)

jens@mermaidconsulting.dk,
http://www.mermaidconsulting.com/