Dell PowerEdge 2200 Cdrom-boot problem
Fra : Søren Nielsen

Dato : 02-11-04 19:25

Hejsa.. Jeg har et lille problem med min PowerEdge 2200 Server..
Det er en halvgammel spand og jeg er derfor i tvivl om det overhovedet
kan lade sig gøre at boote fra CD... Jeg har dog læst på nettet om
andre der ikke har nogen problemer overhovedet.. Derfor spøger jeg
lige herinde om der er nogen der har erfaringer med netop den type
server.. Cdromdrevet sidder på SCSI-bussen som ID#5
Skal jeg gøre noget specielt i SCSI-controlleren for at få den til at
boote fra cden ? Hjælp mig... gider ikke til at skulle ned for at købe
disketter :)

Mvh Søren Juhl Nielsen