(dk.livssyn.teosofi) Rollefordeling
Fra : Bhatu Peter

Dato : 18-10-04 21:50

Hvad laver de forskellige personer i det hvide broderskab egentligt?
(lad være med at henvise til websider. Der skal indlæg til for at skabe
trafik )

--
Bhatu Peter
"May all beings be blessed with happiness..."

Fra : Børge Højlund Jensen

Dato : 19-10-04 07:03

"Bhatu Peter" <Bhatu_Peter@theravada.[dk]> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> --
> Bhatu Peter
> "May all beings be blessed with happiness..."
hej prøvv at se her.
http://home5.inet.tele.dk/bkn/si08.0_lysets_mestre.html

Vær ordets gørere, ikke blot dets hørere, ellers bedrager I jer selv."
(Jak 1,22)

"
--
Hej fra Børge Højlund Jensen
Min ICQ 107634963

Alle mail er scannet med http://www.free-av.com

Spam nej tak http://www.spamfighter.com/Lang_DA/default.asp

Fra : Børge Højlund Jensen

Dato : 19-10-04 07:48

> [...]
>
> --
> Bhatu Peter
> "May all beings be blessed with happiness..."

du kan og starte din sødning her
http://www.teosofi-net.info/index.htm

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 19-10-04 13:14

"Bhatu Peter" <Bhatu_Peter@theravada.[dk]> wrote in message
> Hvad laver de forskellige personer i det hvide broderskab egentligt?
> (lad være med at henvise til websider. Der skal indlæg til for at skabe
> trafik )

Mestrene hjælper mennesker med at udvikle sig "spirituelt" frem imod lyset.
Jeg lukkede ned for mine evner i teenageårene, jeg blev simpelthen bange. På
et tidspunkt begyndte der at komme en Høj slank hvidklædt mand om natten,
han var SÅ fredfyldt, og bøjede sig ind over mig, som ville han fortælle mig
noget, ganske blidt og venligt, men alligevel vågnede jeg badet i sved og
med høje skrig. Min mand var målløs for drømmen i sig selv, var jo ganske
fredfyldt. De natlige besøg ophørte da jeg igen begyndte at arbejde med mine
spirituelle evner. Det var "en" fra "broderskabet" der vækkede mig.

Jeg har selv brugt en del af dem, Nada er god at påkalde hvis man ønsker at
ændre dårlige nedbrydende vaner.

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : Bhatu Peter

Dato : 19-10-04 14:03

J¤mfruen) wrote:

> [...]
>
> Jeg har selv brugt en del af dem, Nada er god at påkalde hvis man
> ønsker at ændre dårlige nedbrydende vaner.

Ok... På mig lyder det som om, at dk.livssyn.newage, burde nedlægges til
fordel for, dk.livssyn.sofisme....

Fra : Johnny

Dato : 19-10-04 14:09

Bhatu Peter

> Ok... På mig lyder det som om, at dk.livssyn.newage, burde nedlægges til
> fordel for, dk.livssyn.sofisme....

Nej da
den skal da hedde Dk.livssyn.teosofi )

Johnny

Fra : Bhatu Peter

Dato : 19-10-04 14:38

Johnny wrote:
> Bhatu Peter

> Nej da
> den skal da hedde Dk.livssyn.teosofi )

Ah-ja... Sorry 'bout that!

Ihvertfald støtter jeg oprettelsen af den. Jeg håber i den grad at mine
lettere provokerende indlæg, får gang i statistikkerne.