Den okkulte brevkasse - ATS
Fra : ThomasB

Dato : 01-10-04 13:13

v/ fjernhealer Gunløg Bendixen

Kære Gunløg.

Jeg er formand for et større politisk parti og har gennem en del år haft et
nært forhold til en ældre kvinde, som har støttet mig i mange svære
situationer. På det seneste har det imidlertid virket, som om hun er ved at
glide fra mig. Når vi mødes, taler vi stadig oftere forbi hinanden, hvilket
er meget pinligt, især når der er journalister til stede.
Min gamle veninde har flere gange antydet, at det er mig, der er noget galt
med. At mørkets kræfter har fat i mig. Jeg vedlægger en af min gamle
venindes personlige ejendele (en håndtaske) og håber, at den kan hjælpe dig
med at finde en løsning på mine problemer.
Anonym

Kære Mogens Lykketoft.

Jeg mistede desværre herredømmet over din venindes håndtaske, da jeg
forsøgte at pendulere den. Tasken slog nemlig ud til både højre og venstre
med det resultat, at hele min dagligstue blev dækket af et tyndt lag blå
øjenskygge.

Det gør nu ikke så meget, for jeg tror, at du skal finde løsningen inden i
dig selv. Jeg fornemmer, at du er hjemsøgt af spøgelser fra din fortid. Jeg
har forsøgt at kontakte disse ånder, og det lykkedes mig at komme til at
tale med en 'Svend' og en 'Poul', som begge oplyste, at du havde været med
til at hjælpe dem over på den anden side. Derudover forstod jeg ikke helt,
hvad 'Poul' forsøgte at fortælle mig, for åndernes tale er ofte dunkel.

For at slippe for de dårlige ånder skal du ved næste fuldmåne stille dig op
på Christiansborg Slotsplads og svinge med hovedet fra en friskslagtet ged,
imens du råber: »Poulus excecratus est! Suicidaldemokratum deleti sunt!« tre
gange ud i hvert verdenshjørne. Så skal du nok få det bedre med dig selv, og
det skulle undre mig, om du ikke også får energi til at genopbygge forholdet
til din veninde.

Kærligst Gunløg

Fra : Børge Højlund Jensen

Dato : 01-10-04 13:19

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> skrev i en meddelelse
> v/ fjernhealer Gunløg Bendixen
>
> Kære Gunløg.
>
> Jeg er formand for et større politisk parti og har gennem en del år haft
> et
*GGGGG* den var morsom.

--
Hej fra Børge Højlund Jensen