KUNSTMESSEN 2004, HVORDAN GIK DET?
Fra : Peter Hansenfeb04

Dato : 18-10-04 12:30

Der har tidligere her på gruppen været drøftet denne messe. Nu er den så
overstået for i år. Det kunne være interessant at høre lidt om hvordan
messen var. Der er sikkert nogen som har været besøgende på messen, lad mig
høre om det.
Peter Hansen

Fra : steffen martin

Dato : 18-10-04 14:50

"Peter Hansenfeb04" <peter-hansen@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> overstået for i år. Det kunne være interessant at høre lidt om hvordan
> messen var. Der er sikkert nogen som har været besøgende på messen, lad

Hej Peter,

Jeg var der. Og lad mig først rose Jer for ikke at gå efter store ord som
'samtidskunst' og lægge Jer ind på noget bestemt tema der har med store
armbevægelser at gøre, for den messe jeg så var præget af de sædvanlige
kedelige 'natur' farver uden udtryk eller selvvilje. Der var da et par
stykker der turde fremstille kunst så den bliver unik. Alt andet er bare
brugskunst som jeg kan finde i diverse brugskunst/blomster butikker.
Det forekom mig også at der var mindre udstillere end sidste år? Mette
Harboes bryster fyldte skam også...
Jeg ved I prøvede at lave en 'forbudt for børn' udstilling, men den
glibbede. Sådan er det, initiativet var der. Ros for det.

På den anden side var messen nok også et pletskud på de købere man kan
forvente kommer der. Tror I har ramt jeres målgruppe ok.

Men I ramte mig forbi :)

ps: du bad selv om respons :)

Steffen
--
..:metropolis:.
www.steffenmartin.dk

Fra : Peter Hansenfeb04

Dato : 18-10-04 15:50

Hej Martin.
Bare for en god ordens skyld. Jeg har intet med messen at gøre. Men er
nysgerrig på hvad der skete. Jeg blev selv forhindret i at møde op som
besøgende.

Peter Hansen