London
Fra : Jacob Jacobsen

Dato : 12-10-04 17:43

Er der én der kender et mindre galleri i London,
som vil være interresset i Olga's arbejde?

Gerne med hj.side.

Jacob Jacobsen

Se http://www.stepsystem.dk

Fra : steffen martin

Dato : 12-10-04 20:04

"Jacob Jacobsen" <jac@stepsystem.dk> skrev i en meddelelse
> Er der én der kender et mindre galleri i London,
> som vil være interresset i Olga's arbejde?
>
> Gerne med hj.side.
>
> Jacob Jacobsen
>
> Se http://www.stepsystem.dk

London er mega [mildest talt] svær at komme ind i rent kunstnerisk, men jeg
vil ikke udelukke noget.
Dog kunne Londonart.co.uk måske være noget at prøve før man flyver til
London og banker på døre.
Et godt tip er, at der omkring Hackney/Hoxton er mange mindre gallerier der
er et besøg værd.

ps: hvorfor lige London?

Hilsen
Steffen

--
..:metropolis:.
www.steffenmartin.dk

Fra : Jacob Jacobsen

Dato : 12-10-04 21:23

Det var mest fordi det er nemt at rejse til London og hjælpe med
udstillinger.

Jacob

Fra : steffen martin

Dato : 14-10-04 21:22

> Det var mest fordi det er nemt at rejse til London og hjælpe med
> udstillinger.

Hvad fejler København?
Undskyld jeg ytrer min menning men jeg tvivler på at der er meget salg i
London for Olga's malerier. Der er i forvejen 1 milliard [overdrivelse] der
maler i 'samme' stil og kun så mange gallerier til at sælge det.

Men held og lykke

--
..:metropolis:.
www.steffenmartin.dk

Fra : Jacob Jacobsen

Dato : 15-10-04 17:36

Måske det var noget for København, men det er vel ikke så internationalt?

Det står lidt stille til derovre..

Fra : steffen martin

Dato : 14-10-04 21:27

> [...]
> Er der én der kender et mindre galleri i London,
> som vil være interresset i Olga's arbejde?

Sjovt, så lige at du bor ca.450m fra mig. Verden er lille.....

--
..:metropolis:.
www.steffenmartin.dk

Fra : Jacob Jacobsen