Backup software
Fra : Søren Hansen

Dato : 04-10-04 21:35

Hvad skal man vælge af server backupsoftware?
Den skal være arbejde sammen med MS SQL!
Er der nogen som har erfaring med Dell´s software?

Mvh Søren Hansen

Fra : Troels Arvin

Dato : 04-10-04 21:38

On Mon, 04 Oct 2004 22:35:02 +0200, Søren Hansen wrote:

> Hvad skal man vælge af server backupsoftware?

(Dette er en hardware-gruppe.)

> Den skal være arbejde sammen med MS SQL!

Hvis du kan få MSSQL selv eller et scheduled job til at dump'e relevante
databaser på rette tidspunkt, kan alle backup-programmer arbejde sammen
med den.

Jeg er generelt meget glade for følgende, som jeg benytter til at back'e
op til en backup-server på en lokation separat fra produktionsmaskiner:
http://rdiff-backup.stanford.edu/

Fra : Niels C. Grønlund

Dato : 05-10-04 09:04

Jeg bruger veritas og det fungerer fint.

Husk SQL er en add on ting.

Niels

Fra : Frank Leegaard

Dato : 05-10-04 22:24

Jeg ville helt klart købe Veritas med SQL server option. Produktet er kendt
og anerkendt og mange fagfolk kender det.
(FL

Fra : Søren Hansen

Dato : 06-10-04 07:24

Jeg er hermed ikke i tvivl om at det være Veritas

Tak for hjælpen
Mvh Søren Hansen