Rack skinner til Compaq Proliant DL380R01
Fra : Ole Nielsen

Dato : 25-09-04 08:13

Er der nogle som kender varenummert eller sted hvor man kan købe skinner til
Rack montering af en Compaq DL 380R01. Den skal monteres i et Electro Enoc
rack skab. Evt. så serveren kan trækkes ud .

Mch
Ole

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 27-09-04 07:36

"Ole Nielsen" <karen-oleFJERNDETTE@mail.dk> wrote in message
> [...]
> Rack montering af en Compaq DL 380R01. Den skal monteres i et Electro Enoc
> rack skab. Evt. så serveren kan trækkes ud .

Mon ikke det er sådan noget af la det her :
DL380G2 3rd Party Sliding Rail Kit 1.100,27 DKK

Prod. varenr.: 228894-B21

/Dennis

Fra : Esben

Dato : 27-09-04 08:31

"Dennis Pedersen" <usenetspam@*FJERNDETTE*daydreamer.dk> skrev i en
meddelelse news:4157b4c0$0$311$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> til
Enoc

> Mon ikke det er sådan noget af la det her :
> DL380G2 3rd Party Sliding Rail Kit 1.100,27 DKK
>
> Prod. varenr.: 228894-B21

Det er dog til en G2'er, jeg tør ikke sige om det passer til en G1.

--
Esben

Fra : Martin Kiefer

Dato : 29-09-04 18:25

"Esben" <nospam@gruf.land> skrev i en meddelelse

> Det er dog til en G2'er, jeg tør ikke sige om det passer til en G1.

Det gør de ikke, en G1 er en 3u hvor en G2, 3 eller 4 er en 2u med andre
skinner.

Martin Kiefer
www.kiefer.dk
Reply til min mail går til /dev/null

Fra : Johnson_dk

Dato : 28-09-04 17:45

> [...]
> Rack montering af en Compaq DL 380R01. Den skal monteres i et Electro Enoc
> rack skab. Evt. så serveren kan trækkes ud .

De original skinner kan bestilles som reservedel på SP#327310-001:

Se evt billedet: http://80.162.174.118/327310-001.bmp

MVH

Johnny