sende penge til udlandet... ofte og mange.~
Fra : kim jensen

Dato : 12-09-04 19:21

jeg sender tit og ofte penge til USA og tyskland... jeg skal bare have den
billigste måde at gøre det på...!

som det er nu så koster det 45 kr. i min bank plus 25$ ved usa overførsel.

og 45 kr. til tyskland.

men det tager for lang tid...! så til usa bruger jeg paypal men det koster
faktisk oss en del!

sender mindst 1000$ af gange og tit flere gange om ugen! har ikek penge til
bare at sende 10.000$ af gangen!

til tyskland er det omk. 1000euro om ugen nogen gange lidt mere.

men hvilke muligheder er der for at sende penge billigt og hurtigt til usa?
er ikke bange for at få lavet et kort og sende det til usa og lade dme bruge
det! det er kun til en person i usa og en i tyskland jeg sender penge!

takker for hjælpen!

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 12-09-04 22:10

In article <41449397$0$222$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, kim jensen wrote:
> [...]
> det! det er kun til en person i usa og en i tyskland jeg sender penge!

Der er en masse krav til papirkram ved de beløb du her taler om.
Har du overvejet om de ikke kan få en konto i DK, og så udskrive
checks til sig selv i hjemlandet. Mener man kan få en Euro konto
i DK.

Fra : Knud Berggreen

Dato : 12-09-04 23:13

On Sun, 12 Sep 2004 20:21:23 +0200, "kim jensen" <not@not.not> wrote:

>jeg sender tit og ofte penge til USA og tyskland... jeg skal bare have den
>billigste måde at gøre det på...!

Til Tyskand kan du sende Eurooverførsler som vist er den billigste
form for udlandsoverførsel.

Der er nogen krav:
Beløbet skal være i Euro
Du skal oplyse BIC (SWIFT)-kode
Kontonummeret skal være oplyst som i IBAN-format
Ved en "normal" overførsel tager det to dage.

/Knud

Fra : Ukendt

Dato : 13-09-04 12:37

> Til Tyskand kan du sende Eurooverførsler som vist er den billigste
> form for udlandsoverførsel.

Hos Sydbank kan du lave Eurooverførsler fra DK til bankkonti i Euroland for
15 kr.

Mht. dollar kunne du evt. få en dollarkonto hos en amerikansk bank som du
kan skrive checks fra og så blot overføre til denne konto engang imellem.

../Anders

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 15-09-04 20:34

"kim jensen" <not@not.not> wrote in message
> [...]
bruge
> det! det er kun til en person i usa og en i tyskland jeg sender penge!

Giver 10-20 kr i Dansk Bank, hvis jeg bruger selvbetjening over internettet
og kender SWIFT-koden.

Jesper

Fra : Jens Jensen

Dato : 25-09-04 08:05

"Jesper Nielsen" <jesniel@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> usa?
> bruge

> Giver 10-20 kr i Dansk Bank, hvis jeg bruger selvbetjening over

"Kender" den finder du her:
http://www.swift.com/biconline/