Billeder/plakater
Fra : Q

Dato : 18-08-04 16:42

Hej!
Jeg står med et musikstudie med helt nøgne hvide vægge.
Det vil jeg meget gerne gøre noget ved.
Jeg har ikke råd til at købe billeder,(tror jeg)så det skal noh være
plakater.Store plakater,der kan fylde store dele af mine vægge.
Jeg har søgt lidt på plakater online,men har kun fundet steder,man kan købe
plakater fra film.
Det er jeg ikke interesseret i.
Jeg kender ikke mange kunstnere,andet end end at jeg godt kan lide værker af
H.R.Gieger f.eks.
Surrealististisk kunst med et dystert/makabert tema er lige mig.
Hvis I har forslag,og forslag til hvor man kan evt. kan finde "sådan noget"
på nettet er jeg lutter øren.
Tak.

Venlig hilsen Q

Fra : Leif gug

Dato : 20-08-04 22:04

Hej
Hvorfor ikke købe oliemalerier til næsten samme priser som plakater?
Se på

www.a-galleriet.dk