Loadbalancer?
Fra : Mikael Laustsen

Dato : 21-07-04 08:42

Er der nogen der kan fortælle mig hvad en loadbalancer er? På rimeligt
dansk

Fra : Jens Kristian Søgaar~

Dato : 22-07-04 14:23

Hej Mikael,

> Er der nogen der kan fortælle mig hvad en loadbalancer er? På rimeligt
> dansk

Det er en enhed (fysisk eller ikke-fysisk) som fordeler et arbejde
mellem et antal andre enheder.

Skal du have sorteret 1000 breve, kan du enten lade en enkelt
postmedarbejder gøre det... eller du kan have en mand, som står for at
fordele brevene mellem et antal postmedarbejdere, som hver især sorterer
deres bunke.

jens@mermaidconsulting.dk,
http://www.mermaidconsulting.com/

Fra : Mikael Laustsen

Dato : 24-07-04 09:08

Jens Kristian Søgaard <jens@mermaidconsulting.dk> skrev:
> [...]
>du kan have en mand, som står for at
>fordele brevene mellem et antal
>postmedarbejdere, som hver især sorterer

Tak for lektionen