Vedrørende mailserver
Fra : anders.boholdt

Dato : 22-06-04 06:25

Hej

Jeg beklager, hvis jeg sender mit indlæg til den forkerte nyhedsgruppe,
men jeg er helt ny, hvad angår nyhedsgrupper.

Se, hvis man kikker på en mail-header, kan man tit se, at der f.eks.
står, at mailen er received fra en ip-adresse, efterfuldt af en firkant,
hvor der f.eks. står helo.domæne.dkm men hvad betyder dette helo
egentlig, er det 2 servere der kalder hinanden?

På forhånd tak.

Anders

http://www.kandu.dk/

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 22-06-04 07:21

anders.boholdt skrev:

> Jeg beklager, hvis jeg sender mit indlæg til den forkerte
> nyhedsgruppe, men jeg er helt ny, hvad angår nyhedsgrupper.

Prøv at forhøre dig om den rigtige gruppe i news:dk.velkommen eller søg
lidt på http://www.usenet.dk/grupper.pl?

Velkommen til Usenet iøvrigt

Jesper G. Poulsen