Klarsyn
Fra : Per Knudsen

Dato : 12-06-04 22:05

Er der stadig ikke nogen der arbejder med Klarsyn ?
m.v.h.
Per

Fra : Christina

Dato : 05-09-04 19:47

Per Knudsen wrote:
> Er der stadig ikke nogen der arbejder med Klarsyn ?
> m.v.h.
> Per

Arbejder, som i et arbejde, eller bare som fritidsinteresse?

Fra : N/A

Dato : 07-09-04 14:05

Fra : Christina

Dato : 07-09-04 14:05

J¤mfruen) wrote:
> "Christina" <Christin(remove)@os.dk> wrote in message

> Som jeg læste indlægget, var det en der ikke mente, man var seriøs -
> hvis man tog sig betalt for sin ydelse og tid .
>
> Kærlige hilsner
> J¤mfruen) ~der er Clairvoyant healer

Nå okay, det må være fjernet herfra, for jeg kan kun se det eksakte
spørgsmål ovenover....

Fra : Bhatu Peter

Dato : 07-09-04 16:29

Christina wrote:

> Nå okay, det må være fjernet herfra, for jeg kan kun se det eksakte
> spørgsmål ovenover....

Herfra ser det ud som et topindlæg af skogstadnielsen, som er blevet
væk....

--
Bhatu Peter
"May all beings be blessed with happiness..."

Fra : N/A

Dato : 07-09-04 19:54

Fra : N/A

Dato : 07-09-04 19:54

Fra : N/A

Dato : 07-09-04 19:54

Fra : N/A

Dato : 07-09-04 19:54

Fra : N/A

Dato : 07-09-04 19:54

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 07-09-04 19:54

"Bhatu Peter" <Bhatu_Peter@theravada.[dk]> wrote in message
> Ikke forstået. På hvilken måde kan energi være enten positiv eller
negativ?
> Jeg havde indtrykket af at energi var en kilde, som man kunne /bruge/
> konstruktivt eller destruktivt - ikke at energi decideret kunne være en
> fjende af os?

Prøv at læse "den niende indsigt" af James Readfield, selv om det er en
"roman" står det smukt beskrevet deri

> Det vil sige, at man kan 'skabe' negativ energi. Oversat er den negative
> energi altså en uhensigtsmæssig adfærd, for den det går ud over.
> Hvilket igen vil sige (efter min forsnævrede måde at betragte det på), at
> 'energi' bruges som forklaring på årsagen til ædfærdsmønstre?

Læs Martinus: "Det tredie testamente" og Guddommelige samtaler (især bind 3)
af Neal Donald Walsh, men du får mest ud af dem ved at læse dem fra en ende
af.

> Ved ændring af indstilling til det man betragter som negativt, antager
jeg?

Smiler- hvorfor bruge tid på at forklare, noget andet har beskrevet så
smukt.

> ...men hvorfor i det hele taget pille ved energier? Hvad er formålet med
> det?
> Jeg tænker blot, at de samme resultater kan opnås ved, at den enkelte blot
> lærer at ændre sin indstilling, til hvad man opfatter som negativt?
>
> Kan negativ energi være årsag til ... et trafikuheld, f.eks?

Læs de nævnte bøger *S* Hvis du ønsker svar på dine spørgsmål.

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : Bhatu Peter

Dato : 07-09-04 21:05

J¤mfruen) wrote:
> "Bhatu Peter" <Bhatu_Peter@theravada.[dk]> wrote in message
>
> Prøv at læse "den niende indsigt" af James Readfield, selv om det er
> en "roman" står det smukt beskrevet deri

Ja... Den har jeg læst... Den blev dumpet i mine hænder af en meget
fornærmet kvinde, som jeg havde haft en dialog med om samme emne...

Jeg læste den seks gange...(der /kunne/ jo være skrevet noget mellem
linierne) og kom ikke nærmere svaret på mit spørgsmål....

> Læs Martinus: "Det tredie testamente" og Guddommelige samtaler (især
> bind 3) af Neal Donald Walsh, men du får mest ud af dem ved at læse
> dem fra en ende af.

Også disse har jeg læst. Et samsurium af forskellige former for lære og
filosofier plukket fra nær og fjern... Stadig intet svar på mit spørgsmål...
Mange udredninger, men intet konkret svar....

> Smiler- hvorfor bruge tid på at forklare, noget andet har beskrevet så
> smukt.

Fordi at den smukke beskrivelse ikke gav det svar jeg søgte
At ting er beskrevet smukt, gør dem ikke mere sande.

Eksempel :
Jeg giver dig en gave. En meget smukt indpakket gave. Du åbner den og finder
at den er tom.

Denne effekt havde disse bøger på mig. Hvad gik der galt? Hvor var de svar
jeg søgte?

Jeg har læst rigtigt meget om alle mulige former for alternativ behandling
og alternative filosofier, men ingen svar.
Jeg har snakket med guruer, swamier, shamaner på mine rejser, men...intet
konkret svar.

Senerehen, fik jeg et svar, men ikke et svar jeg havde forventet. Dette
svar, satte et brat stop på min stræben og ændrede den stræben til blot at
være en interesse på linie med interessen for at lappe cykler.

Jeg kom til konklusionen, at der ikke fandtes noget svar, på det spørgsmål,
men er dog stadig åben for svaret, hvis det en dag skulle dukke op...

> Læs de nævnte bøger *S* Hvis du ønsker svar på dine spørgsmål.

Som sagt De duede ikke.... Hvad gør jeg så?