Økonomi ordbog ???
Fra : Martin Fredslund

Dato : 11-06-04 12:44

Er her nogen der ved om, eller rettere sagt: HVOR, det kan lade sig gøre at
købe en økonomisk ordbog ?
En ordbog ("dansk - dansk") der forklarer økonomiske og finansielle
begreber, definitioner, metoder osv. Ikke noget med involvering af
fremmedsprog...
Boghandlerne har et "Økonomisk leksikon" - tilsyneladende en større sag, der
koster næsten 500,- kr. Det er ikke det jeg er ude efter!

Håber nogen vil kunne hjælpe mig!

--
MVH
Martin Fredslund

Fra : ole holte

Dato : 11-06-04 22:05

"Martin Fredslund" <m@rtinfredslund.NOSPAM.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Boghandlerne har et "Økonomisk leksikon" - tilsyneladende en større sag, der
> koster næsten 500,- kr. Det er ikke det jeg er ude efter!

Det behøver du ikke bruge penge på:
http://www.databaser.dk
http://www.lib.hha.dk/soegbib/database.asp
http://www.danskebank.dk/link/finansielordbogI
http://www.um.dk/da/menu/EU/HvadErEU/EUOrdbog/

søg selv via Google og du får svar

Fra : Lior

Dato : 15-06-04 14:30

"Martin Fredslund" <m@rtinfredslund.NOSPAM.dk> wrote in message news:<40c99b0f$0$161$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>...
> [...]
> Boghandlerne har et "Økonomisk leksikon" - tilsyneladende en større sag, der
> koster næsten 500,- kr. Det er ikke det jeg er ude efter!

DJØF's forlag udgiver "Økonmisk opslagsværk" eller "Økonomisk
håndbog". Tror jeg nok den hedder. Jeg har den ihvertfald selv og den
er ganske udemærket. Måske den er noget billigere (Jeg købte den selv
for ca. 5 år siden og kan ikke huske hvad jeg gav for den)

Hilsen
Lior