Bøger, gratis
Fra : Gerda Svane

Dato : 11-06-04 10:00

Følgende bøger kan afhentes gratis efter nærmere aftale på Lolland:
Dansk Kirke-Stat, ( Danmarks præster og menighedsraad) under redaktion ad
dr. theol. Alfred Th. Jørgensen, 4 bind, trykt 1934
Danmarks folkestyre, 22 hæfter, under redaktion af Johs. Christiansen, C.
Melchior Hansen, Johs. Jacobsen, Chr. Torpe, trykt i 1945

Gerda Svane

Fra : allan ringsborg mads~

Dato : 11-06-04 20:07

Hej gerda

jeg ville egentlig forfærdelig gerne have fat dansk kirke stat fra 1934,
men jeg bor i nordjylland, og regner ikke med at komme til sjælland før
til efteråret, hvor jeg så ville kunne lave en smuttur til lolland, for
at returnere over spodsbjerg-tårs. kan du mon vente sålænge ?

mvh allan madsen
Byrsted
9240 nibe