eMule
Fra : JJD

Dato : 20-05-04 16:33

Er der nogen der kan hjælpe mig med konfigurationen i eMule? Hvordan får
man et højt ID

Fra : Hans Joergensen

Dato : 20-05-04 16:59

JJD wrote:
> Er der nogen der kan hjælpe mig med konfigurationen i eMule? Hvordan får
> man et højt ID

Er det PCI eller USB-emule du bruger ?

// Hans
--
Leveret af http://enterprise-server.dk

Fra : Anders Christensen

Dato : 20-05-04 17:10

Hans Joergensen wrote:

> Er det PCI eller USB-emule du bruger ?
>
> // Hans

Går dit æsel i bås, eller er det fastgjort med kabel eller kæde?
Prøv eventuelt at løsne kæden lidt og se om den ikke kan trække vejret
lidt bedre i så fald?

Hint: Du er gået forkert i byen med dit spørgsmål.

Mvh Anders Christensen

Fra : The Grif

Dato : 20-05-04 17:12

"JJD" <jjd2@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der kan hjælpe mig med konfigurationen i eMule? Hvordan
> får man et højt ID

Good settings for the widely spread DSL 512 / 128 would be

Windows XP
Download capacity: 64 (= 512 / 8)
Upload capacity: 16 (= 128 / 8)
Download limit: none (remove the check mark)
Upload limit: 12
Hard Limit: 500
Max connections: 400
Max new connections / 5 sec: 30
Download about 6 to 20 files at the same time.

I bund og grund del incomming mappen ( og smid en eller flere filer der, dem
du vil dele )
slå firewall fra når du bruger Emule.
Der stå mere i help menuen søg på high id.
--
Mvh..
<<< Lasse The Grif >>>

Fra : Jesper G. Poulsen