Zeus server og 404-sider
Fra : Jesper Hansen

Dato : 19-05-04 09:51

Hejsa

Jeg har brugt flg. .htaccess fil når en side ikke findes:

ErrorDocument 404 http://www.domæne.dk/404.html

men nu er jeg flyttet fra en Apache server til en Zeus server 4.2 og
så virker det ikke mere, hvad gør man så ?

Med venlig hilsen
Jesper Hansen

Fra : Anders Christensen

Dato : 19-05-04 14:17

Jesper Hansen wrote:
> [...]
>
> men nu er jeg flyttet fra en Apache server til en Zeus server 4.2 og
> så virker det ikke mere, hvad gør man så ?

Jeg tror du vil komme længere med dit spørgsmål i en gruppe der
omhandler software, og ikke i denne gruppe som udelukkende omhandler
serverhardware.
Der findes på min newsserver en gruppe ved navn
z-netz.alt.support.zeusbox men jeg ved ikke om det er til dit formål

Mvh Anders Christensen

Fra : Jesper Hansen

Dato : 19-05-04 16:03

Ok - tak for det...