Forsvunden person???
Fra : Corselitze

Dato : 02-06-04 21:36

Jeg har gennem en årrække har fulgt denne nyhedsgruppe, og set flere som har
fået hjælp med
genstande eller dyr som er blevet væk.

Nu spørger jeg om hjælp på vegne af en af mine bekendte.

Det drejer sig om en ung mand som er forsvundet søndag aften. Han forlod sin
mors hjem for lige at gå over i gården på den anden
side af gaden for at se noget fyrværkeri som blevet skudt af. Han ville være
tilbage efter et par minutter.

Han er endnu ikke kommet hjem og der er ingen spor efter ham.

Han var ikke i besiddelse af mobil, nøgler, kontanter eller noget
legitimation.

Jeg håber på at der er en venlig sjæl som vil hjælpe. Jeg sender gerne flere
oplysninger pr. mail og
håber kun på seriøse henvendelser da det er akut og ved at være en alvorlig
sag.

Mvh

Lasse
mail: reiki@heaven.dk