Differensomsætning
Fra : KD

Dato : 08-05-04 14:06

Hej
Jeg har et enkelt lille spørgsmål, hvad er ligningen for differensomsætning?

mvh
Duus

Fra : Jan Naur Hansen

Dato : 11-05-04 20:49

Hej
Man finder differensomsætningen på følgende måde:
Ændringen i omsætningen delt med ændringen i afsætningen.
Eks.
Afsætning: 2000 Omsætning: 50000
Afsætning: 4000 Omsætning: 80000

Differensomsætningen i ovenstående tilfælde er 30000/2000=15

Hilsen

Jan Hansen

--
Hilsen