C5 Light
Fra : Morten W

Dato : 01-05-04 16:44

Goddag.

jeg søger en, som har erfaring med C5, som kan lære mig at bruge det.

Fra : Britt Malka

Dato : 02-05-04 09:38

On Sat, 1 May 2004 17:43:43 +0200, "Morten W"
<M.Wettendorff(@)mail.dk> wrote:

>jeg søger en, som har erfaring med C5, som kan lære mig at bruge det.

Hvad med at starte med en lær-det-selv-bog?

http://www.malka.it/concorde.html

Der er masser af praktiske opgaver i.
--
Britt Malka
Tilmeld dig nyhedsbrev og få gratis ebog om html - http://www.tips-og-tricks.com/ebog.html

Fra : Morten W

Dato : 02-05-04 20:38

"Britt Malka" <news@foxladi.com> skrev i en meddelelse

> [...]
http://www.tips-og-tricks.com/ebog.html
> (Svar ikke til denne e-mail-adresse. Mail slettes på serveren p.g.a. spam)

Jo den kunne jeg da godt bruge, så den har jeg her med lige været inde og
bestille