Bil på gule plader
Fra : Therese Kelstrup

Dato : 22-04-04 20:02

Vi er ved at købe en bil på gule plader og jeg har et lille firma, hvor jeg
også skal bruge bilen ind i mellem.
Hvordan er det så lige reglerne er med hvad, der kan trækkes fra, når bilen
også skal bruges til privat brug, og vi dermed ikke trækker momsen fra?

Skal bilen registreres i firmaet på en måde, eller er det nok, jeg bare står
som ejer sammen med min mand?

Håber I kan hjælpe, for alt hvad jeg har kunnet finde på T&S' hjemmeside er,
når bilen kun bruges af firmaet.

Mange hilsner
--
Therese Kelstrup
Elverdalsvej 82

Fra : Jacob Riis

Dato : 22-04-04 22:15

"Therese Kelstrup" <therese42@elverdalenSLET.dk> skrev i en meddelelse

> Vi er ved at købe en bil på gule plader...
[snip]

> Mange hilsner
> --
> Therese Kelstrup

Prøv at spørge i news:dk.erhverv i stedet. Den gruppe du har postet til her
er en videnskabsgruppe om økonomi, fx til studerende på handelshøjskoler der
vil diskutere nationaløkonomi.

--
Jacob