Hvad er godeophæng og hvor købes de?
Fra : Jakob Munck

Dato : 21-04-04 06:48

Jeg er med i en lille kunstnersammenslutning, og vi skal lave en udstilling
til efteråret i det lokale medborgerhus. Udstillingsstedet har skinner på
væggene, og de nogle kroge, som man kan sætte snore i og bruge til ophæng af
billederne. Men jeg ved af erfaring, at når man bruger almindelig snor kan
det være svært at regulere højden af billederne, så de alle hænger i samme
top-højde.

Derfor spekulerer jeg/vi på selv at købe nogle ophæng, og derfor vil jeg
godt høre andres mening og erfaring om, hvilke ophæng der er lette at
arbejde med, ser pæne ud, hvor man køber dem og hvad de koster.

????

v.h.
Jakob Munck

Fra : Tom H. Petersen

Dato : 21-04-04 15:06

"Jakob Munck" <j.munck.fjernmig@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det være svært at regulere højden af billederne, så de alle hænger i samme

Thjaa---jeg ved ikke rigtigt om det er attraktivt, at de alle hænger i samme
top-højde. kommer vel noget and på hvor forskellige formaterne er

> Derfor spekulerer jeg/vi på selv at købe nogle ophæng, og derfor vil jeg
> godt høre andres mening og erfaring om, hvilke ophæng der er lette at
> arbejde med,

Øskner og vindseltråd er nok der nemmeste at arbejde med

ser pæne ud,

Blank vindseltråd bliver nærmest usynlig

hvor man køber dem og hvad de koster.

Ethvert byggemarked ---meget billigt

> ????
>
> v.h.
> Jakob Munck

mvh
Tom

Fra : A.C. Rosmon

Dato : 29-04-04 09:53

Brug kæder og kroge, det tager kun den halve tid at hænge op i, i forhold
til snore!!! Det er langt det letteste at regulere!!!
Mvh
A.C.Rosmon

Fra : Jakob Munck

Dato : 30-04-04 17:25

A.C. Rosmon wrote:
> Brug kæder og kroge, det tager kun den halve tid at hænge op i, i
> forhold til snore!!! Det er langt det letteste at regulere!!!
> Mvh

Gider du lige forklare hvad du mener med "kæder og kroge"? Hvis du evt. har
et link til et billede, vil det også være interessant, så jeg kan se, hvad
du mener.

v.h.
Jakob