IBM ServeRAID 6M i Netfinity 5500?
Fra : Ukendt

Dato : 20-04-04 19:49

Er der nogen som ved om ovenstående IBM controller supporteres i en gammel
Netfinity 5500 server ?

/Robert.

Fra : Djurhuus

Dato : 24-04-04 08:33

Du ligger vel tilfældigvis ikke inde med en af ovenstående controller?

Venligst
Djurhuus

http://www.kandu.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 25-04-04 10:01

"Djurhuus" <Djurhuus.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> Du ligger vel tilfældigvis ikke inde med en af ovenstående controller?

Nej.

Fra : Henning

Dato : 24-04-04 12:43

On Tue, 20 Apr 2004 20:48:32 +0200, "Robert" <robert(at)rovi.dk>
wrote:

>Er der nogen som ved om ovenstående IBM controller supporteres i en gammel
>Netfinity 5500 server ?

Ved ikke om IBM supporterer det, men rent teknisk og fysisk burde der
ikke være problemer? Opdater med UpdateXpress 3.03 inden du
installerer.

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Ukendt

Dato : 24-04-04 22:26

> Ved ikke om IBM supporterer det, men rent teknisk og fysisk burde der
> ikke være problemer? Opdater med UpdateXpress 3.03 inden du
> installerer.

Jeg har snakket med en af IBM´s storage teknikere, og det kan ikke lade sig
gøre. Men om ikke andet var det fordi der skulle noget eksternt storage på,
men nu skifter vi hele skidtet. Den er alligevel en gammel boks.

/Robert

Fra : Henrik Ohm Eriksen

Dato : 26-04-04 13:33

Hej Robert,

Betyder det at du evt vil skille dig af med Netifintyen ??? Hvis du vil er
jeg interesseret - da jeg har en 5500 der er stået af i svinget...

Vh,

Henrik Ohm