Kai Sonnerup ?
Fra : TDJ

Dato : 13-04-04 20:26

Har arvet et maleri (sofastykke) signeret "Kai Sonnerup 1850".

Er det en kendt maler, og er hans billede(r) evt noget værd ?

Fra : Tom H. Petersen

Dato : 17-04-04 17:25

Et så gammelt maleri er altid interessant-----men men men

> Er det en kendt maler,

Nej ikke umidelbart, han har ikke sat spor
i litteraturen,---og aligevel forekommer navnet
mig bekendt dog mener jeg at han er ca 100år
yngre end det du angiver (jeg kan tage fejl)

og er hans billede(r) evt noget værd ?

Næppe mere end nogle få hundrede kroner

Hvis du har mulighed for at sende et foto til
dk.binaer.historie kan du få bedre besked

mvh
Tom