Kunstklubber?
Fra : steen

Dato : 19-03-04 18:56

Hejsa

På samme måde som der findes mange fotoklubber rundt omkring i landet, er
der også en slags klubber/sammenslutninger for maler/billedkunstnere?

Som ny, ville det være rart at kunne møde andre nybegyndere, øvede -
eller i det hele taget andre med samme interesse.

Jeg bor i Randers, så hvis der er mulighed for at møde andre - starte
noget etc.........

MVH

Steen

Fra : Vibeke Hegelund

Dato : 27-03-04 14:51

Hej Steen
Prøv at se www.kunstskabet.dk

Mail mig gerne for yderligere oplysninger.

Vibeke