hvilken kunstner?
Fra : Peter Holm

Dato : 10-03-04 23:32

hvad hedder kunstneren der laver noget lignende dette hjerte?

Fra : JMJ

Dato : 11-03-04 08:04

On Wed, 10 Mar 2004 23:31:55 +0100, "Peter Holm" <phc@stofanet*REMOVE*.dk>
posted:

>hvad hedder kunstneren der laver noget lignende dette hjerte?

Jim Dine
http://www.dropbears.com/b/broughsbooks/posters/jim_dine_prints.htm

Fra : Peter Holm

Dato : 11-03-04 14:41

JMJ wrote:
> On Wed, 10 Mar 2004 23:31:55 +0100, "Peter Holm"
> <phc@stofanet*REMOVE*.dk> posted:

> Jim Dine
> http://www.dropbears.com/b/broughsbooks/posters/jim_dine_prints.htm

godt forsøg, men det er ikke ham.
Det er langt mere rent i farverne det jeg søger. Det er specielt stregerne
udenom motivet der er kendetegnende kunstnerens billeder. Jeg mener også der
findes simple dyr med disse streger udenom - og måske også ord med streger
udenom.

Peter

Fra : Gitte Sørensen

Dato : 12-03-04 16:04

Wed, 10 Mar 2004 23:31:55 +0100, skrev "Peter Holm"
<phc@stofanet*REMOVE*.dk> i dk.kultur.billedkunst:

>hvad hedder kunstneren der laver noget lignende dette hjerte?

Kunne det være Ketih Haring ?????
https://www.greatmodernpictures.com/pharing.htm

--
mvh Gitte Sørensen gydda@sol.dk

Gitte's Rodebutik: http://gydda.dk

Fra : Peter Holm

Dato : 12-03-04 19:57

Gitte Sørensen wrote:
> Wed, 10 Mar 2004 23:31:55 +0100, skrev "Peter Holm"
> <phc@stofanet*REMOVE*.dk> i dk.kultur.billedkunst:

> Kunne det være Ketih Haring ?????
> https://www.greatmodernpictures.com/pharing.htm

Præcis! Tak