SmartStart
Fra : Soren Pedersen

Dato : 18-02-04 22:54

Jeg har fået "nyt" legetøj. En Proliant 800 (450MHz PII'er). Men jeg mangler
SmartStart CD'en. Er dernogen herinde der kan hjælpe med en kopi, eller til
et sted hvor jeg kan hente den ?. Det behøver ikke være den nyeste.

Mvh
Søren

Fra : Pondus [4291]

Dato : 19-02-04 10:22

"Soren Pedersen" <soren@muncheb.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
til
> et sted hvor jeg kan hente den ?. Det behøver ikke være den nyeste.

brug google der er en halv million hits.
har selv lige lavet samme søgning

compaq+proliant+smartstart

mvh
kuno

---

Fra : Soren Pedersen

Dato : 19-02-04 21:02

Èn af grundene til at jeg spurgte her er at jeg ikke gider pløje 500.000
hits igennem for at finde et sted hvor den faktisk ligger til D/L. Og du
gider tilsyneladende ikke prøve at skaffe et overblik over HVAD de hits du
refererer til indeholder. TskTsk.

/Søren

Fra : Pondus [4291]

Dato : 19-02-04 22:02

Hej Søren

hvorfor skal du bruge den cd ?
jeg har boot på en 98 startdisk uden problemer
hvis du så bruger nogle af de links til compaq sider så kan du konfigurere
din server som du vil
mvh
kuno

> [...]
> gider tilsyneladende ikke prøve at skaffe et overblik over HVAD de hits du

---

Fra : Pondus [4291]

Dato : 19-02-04 23:00

http://www.cpqlinux.com/manual-smartstart.html

er det noget du kan bruge
mvh
kuno

"Pondus [4291]" <kunoxxx@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg har boot på en 98 startdisk uden problemer
> hvis du så bruger nogle af de links til compaq sider så kan du konfigurere

---

Fra : Sophus Vørsing

Dato : 19-02-04 22:50

> [...]
til
> et sted hvor jeg kan hente den ?. Det behøver ikke være den nyeste.

Nyeste du kan bruge er 5.5 og den ligger så vidt jeg ved ikke til download
nogen steder. Prøv at kontakte HP support og hør om der er en mulighed her.

Fra : andt

Dato : 05-09-05 22:40

Sophus Vørsing wrote:
> [...]
> nogen steder. Prøv at kontakte HP support og hør om der er en mulighed her.

du kan downloade den fra hp side