KVM-switch
Fra : JKT

Dato : 01-02-04 23:31

Hejsa

Jeg er på udkig efter en kvm-switch til min maskinpark - og er faldet over
mærket blackbox!! - Er der nogle som ved hvor man køber det mærke i DK, hvis
man er privat person?!!?

Eller er der andre mærker som i vil anbefale??? - skal bruge til min 4
computere

//JKT

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 01-02-04 23:44

On Sun, 1 Feb 2004 23:31:04 +0100, "JKT"
<carbon(FJERNDETTE)@stofanet.dk> wrote:

> [...]
>man er privat person?!!?
>
>Eller er der andre mærker som i vil anbefale??? - skal bruge til min 4

Køb en ved T-hansen.dk dem de har virker glimerende. Har selv købt en
til 4 tsk pc'er der virker perfekt:

http://makeashorterlink.com/?G19322447
Flemming Jacobsen

Fra : Hans Joergensen

Dato : 02-02-04 00:28

Thunderbird [7100] wrote:
> Køb en ved T-hansen.dk dem de har virker glimerende. Har selv købt en
> til 4 tsk pc'er der virker perfekt:

Den T-Hansen har er vel ikke sådan en der kan smide signalet igennem
cat5-kabler og sådan lige som Blackbox kan?

// Hans
--
Sidevogn til Russer MC (Ural/Dnepr) samt militær-udstyr til denne
købes for rimelig pris!

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 02-02-04 00:52

On 01 Feb 2004 23:28:28 GMT, Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk>
wrote:

>Den T-Hansen har er vel ikke sådan en der kan smide signalet igennem
>cat5-kabler og sådan lige som Blackbox kan?

Nopes, den er til at dele 1 stk tastatur, 1 stk mus og 1 stk askærm ud
til 4 computere.
Flemming Jacobsen

Fra : Klaus Jorgensen

Dato : 02-02-04 09:14

JKT wrote:
> Jeg er på udkig efter en kvm-switch til min maskinpark - og er faldet over
> mærket blackbox!! - Er der nogle som ved hvor man køber det mærke i DK, hvis
> man er privat person?!!?

Har du prøvet at spørge dem selv ?

http://www.blackbox.dk/

/klaus

Fra : Jeppe Ladefoged

Dato : 02-02-04 22:17

> Eller er der andre mærker som i vil anbefale??? - skal bruge til min 4
> computere

Vi har 2 19" fra DLink. Jeg mener det er dem her:
http://www.dlink.dk/products/details.asp?Nr=257

Jeg har ikke oplevet nogle problemmer med dem. Jeg ved heller ikke hvad de
koster.

Jeppe Ladefoged
http://www.underflow.dk
degofedal_spamfilter01@ÆØÅunderflow.dk (Spamfilter: Fjern ÆØÅ)

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 02-02-04 22:41

On Sun, 1 Feb 2004 23:31:04 +0100, "JKT"
<carbon(FJERNDETTE)@stofanet.dk> wrote:

> Eller er der andre mærker som i vil anbefale???

Jeg har gode erfaringer med Avocent-produkter. Det er god
kvalitet og funktionalitet, men prisen er også professionel.

Og så kan jeg ikke siges at være ufarvet, for vi sælger dem.

-A
--
http://www.hojmark.org/

Fra : Lars H.

Dato : 08-02-04 18:18

On Mon, 02 Feb 2004 22:41:17 +0100, Asbjorn Hojmark
<Asbjorn@Hojmark.ORG> wrote:

>Jeg har gode erfaringer med Avocent-produkter. Det er god
>kvalitet og funktionalitet, men prisen er også professionel.
>
>Og så kan jeg ikke siges at være ufarvet, for vi sælger dem.

Avocent SwitchView IP lyder smart. Er det noget der dur?

Hvor er det, at du arbejder henne?

--
Wonder why?

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 10-02-04 23:59

On Sun, 08 Feb 2004 18:17:41 +0100, Lars H. <user@computer.dk>
wrote:

> Avocent SwitchView IP lyder smart. Er det noget der dur?

Du mener, om det virker at køre det over IP? Ja, det gør det.

> Hvor er det, at du arbejder henne?

NetDesign

-A
--
http://www.hojmark.org/

Fra : Lars H.

Dato : 12-02-04 15:25

On Tue, 10 Feb 2004 23:58:47 +0100, Asbjorn Hojmark
<Asbjorn@Hojmark.ORG> wrote:

>Du mener, om det virker at køre det over IP? Ja, det gør det.

Jeg tænker især på hastighed. Hvad skal man regne med her? Hvordan ser
billedet egentlig ud? Er det f.eks. uldent eller kan man knap nok se
på signalet i forhold til ens egen PC?

I mit tilfælde vil løsningen skulle bruges på en 10 MBit forbindelse.

Så vidt jeg har kunne læse mig til, så fungere det kun i IE. Bygger
det på ActiveX? Det vil have været smart, hvis der fandtes en Java
løsning.

>NetDesign

Tak, så må jeg lige tage kontakt, når der er penge på budgettet.

--
Wonder why?