SCSI vs SATA
Fra : Michael Rasmussen

Dato : 26-01-04 20:23

Hej
Er her nogen der kan give mig nogle links til test der sammenligner
ovenstående. Jeg er interesseret i objektive tests.
Jeg har nemlig en diskussion med en kammerat der ikke kan forstå at vi
putter SCSI diske i vores server istedet for SATA diske.
Jeg er af den overbevisning at SCSI diske performer bedre til serverbrug
(mangle åbne filer), samt at disken typisk er konstrueret til at kører 24/7.
Input fra bruger af denne gruppe er selvfølgelig også velkomne.

Venlig hilsen
Michael Rasmussen

Fra : Esben

Dato : 26-01-04 21:11

http://storagereview.com/articles/200303/20030320WD360GD_4.html

--
Esben

Fra : Jonny Jensen

Dato : 10-02-04 22:48

> http://storagereview.com/articles/200303/20030320WD360GD_4.html

Skal dog lige siges at storebror på 74 GB yder en del bedre, også ved
multi-user brug, samt den er forbedret nogle steder og er egentlig ikke
dyrere, idet man får mere disk for pengene, samt den er dobbelt kapacitet.

http://www.storagereview.com/articles/200401/20040126WD740GD_4.html

Jonny.