quija brædt !!
Fra : Doris

Dato : 17-12-03 11:37

Er der nogen der har sådan en de vil sælge ? så er jeg interresseret.
Julehilsen Doris.

Fra : René Løweneck

Dato : 21-12-03 08:29

Hej Doris !

"Doris" <xdoris@mail.tele.dk> wrote in message
> Er der nogen der har sådan en de vil sælge ? så er jeg interresseret.
> Julehilsen Doris.

Her er et link, jeg håber du kan bruge :

http://www.excite.de/directory/Society/Paranormal/Psychic/Ouija/Sales

God jul til dig og din familie !

René Løweneck
www.loweneck.dk

Fra : Doris

Dato : 21-12-03 10:44

Dig og din familie ønskes også en god jul.
M.V.H. Doris.

Fra : Gaby

Dato : 04-01-04 15:07

Hejsa Doris

Jeg kan varmt anbefale Julie her - hendes ting er meget smukke og hun er
rimelig i pris:
http://juliebirch.dk/trae/trae.html#ouija

Godt Nytår
Sunshine Spirit