www.wiccan.dk
Fra : Peter Kjær

Dato : 01-12-03 18:30

Hejsa,

Nogen der ved hvad der er sket, har ikke kunne få kontakt til site siden
onsdag/torsdag sidste uge :(

--
Ses,
Peter

Fra : Henrik

Dato : 04-12-03 21:09

> Nogen der ved hvad der er sket, har ikke kunne få kontakt til site siden
> onsdag/torsdag sidste uge :(

> Ses,
> Peter
> www.themagicworld.dk

Eftersom du spørger i dk.livssyn.newage går jeg ud fra at du gerne vil have
et spirituelt svar af en slags, og det kan jeg ikke give dig. Spørgs en
claivoyant eller en guru.. de påstår jo alligevel de kan se så meget...

Ellers spørg i en relevant gruppe og giv nogle flere oplysninger. Der kan
være mange grunde til at man ikke kan få konakt med et site....

Henrik

Fra : Gaby

Dato : 04-01-04 19:08

Hej Peter

Jeg ved ikke hvad der er galt. Jeg kan fint komme ind på siten. Indimellem
er deres server dog noget ustabil - jeg har også oplevet en periode hvor jeg
ikke kunne komme på - prøv igen.

Højt humør
Gabrielle