Okulte grupper
Fra : Peter Kjær

Dato : 27-11-03 18:04

Hejsa,

Er der nogen der ved om der findes andre danske grupper om det okulte mm.
end denne her, hvor der jo desværre ikke er den store aktivitet :(

Peter
www.themagicworld.dk

Fra : René Løweneck

Dato : 27-11-03 22:00

Hej Peter !

"Peter Kjær" <Peter@dacor.dk> wrote in message
> Er der nogen der ved om der findes andre danske grupper om det okulte mm.
> end denne her, hvor der jo desværre ikke er den store aktivitet :(

Nej du må vist nøjes med denne her gruppe, men det kan vel også gå an.

René Løweneck
www.loweneck.dk

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 27-11-03 22:15

Hej Peter
"Peter Kjær" <Peter@dacor.dk> wrote in message

> Er der nogen der ved om der findes andre danske grupper om det okulte mm.
> end denne her, hvor der jo desværre ikke er den store aktivitet :(

Ja, der findes en del andre danske grupper, men de er vist alle under msn
regi. Jeg er selv medlem i nogle stykker, og du kan maile mig privat (erstat
spam med jomfruen) hvis du ikke kan finde dem selv - så vil jeg sende en
invitation.

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : Peter Kjær

Dato : 29-11-03 10:27

> [...]
(erstat
> spam med jomfruen) hvis du ikke kan finde dem selv - så vil jeg sende en

Takker, det var lige hvad jeg skulle bruge.

Ses,
Peter
www.themagicworld.dk

Fra : Maria de Francis

Dato : 01-12-03 17:24

> Takker, det var lige hvad jeg skulle bruge.
>
> Ses,
> Peter
> www.themagicworld.dk

Hvis du mangler stof til sitet themagicworld, er der nok snarere en hel del
at finde i internationalt regi.
Mvh Maria

--
"There's a difference between knowing the path, and walking the path"
-Morpheus

Fra : Peter Kjær

Dato : 01-12-03 18:00

> Hvis du mangler stof til sitet themagicworld, er der nok snarere en hel
del
> at finde i internationalt regi.
> Mvh Maria

Hej Maria,

Er i fuldt gang :) men kunne også godt tænke mig at få den danske del med.

Ses,
Peter
www.themagicworld.dk