Giv et par klik
Fra : Børge Højlund Jense~

Dato : 12-10-03 12:25

På følgende side er der mulighed for at hjælp med et par klik med musen.
http://www.thehungersite.com/cgi-bin/WebObjects/CTDSites
Du vælger 1 af de første 3 og klikker og derefter kan du klikke på de 2
sidste faner.
Det koster kun et par klik og lidt tid.

--
Hej fra Børge
http://jesusnyt.webbyen.dk

Fra : arc@na

Dato : 15-10-03 16:47

" Børge Højlund Jensen" <b-h-j@"fjern"oncable.dk> wrote in

> [...]
> musen. http://www.thehungersite.com/cgi-bin/WebObjects/CTDSites
> Du vælger 1 af de første 3 og klikker og derefter kan du klikke på de

Tror du selv på at det hjælper? Nu har vi i tredive år postet
ulandshjælp i de tidligere kolonier, med det resultat, at pengene for
det meste ender i korrupte diktatorers lommer.

Godhedsindustrien får ikke så meget som et klik af mig.

Jeg foretrækker, som jeg tidligere har gjort, at sende en stor kasse tøj
til folk, som jeg selv kender personligt i 3. verden - jeg har oven i
købet selv set resultaterne af denne praksis, nemlig at folk fik tøj på
kroppen, og at de blev glade.

arc@na

Fra : Børge Højlund Jense~

Dato : 15-10-03 21:23

"arc@na" <this.is@n.invalid.adress.com> skrev i en meddelelse
> " Børge Højlund Jensen" <b-h-j@"fjern"oncable.dk> wrote in

Ja det håber jeg, det virker til at det er ret seriøs.

--
Hej fra Børge
http://jesusnyt.webbyen.dk

Fra : arc@na

Dato : 15-10-03 21:35

" Børge Højlund Jensen" <b-h-j@"fjern"oncable.dk> wrote in news:bmkaar
$c1n$1@sunsite.dk:

> Ja det håber jeg, det virker til at det er ret seriøs.

Goddag, mand - økseskaft.

Fra : Bamse

Dato : 02-11-03 12:12

Hvorfor hedder din side jesusnyt? Der kan vel ikke være så meget nyt fra en
fyr som smuttede for ca. 2000 år siden...

----------------------

---

Fra : Børge Højlund Jense~

Dato : 02-11-03 12:23

Fordi troen på jesus gør aldting nyt.
og fordi du kan se info om møder rundt i ladet.

--
Hej fra Børge
http://jesusnyt.webbyen.dk

Fra : arc@na

Dato : 04-11-03 02:27

" Børge Højlund Jensen" <b-h-j@"fjern"oncable.dk> wrote in news:bo2pe9$2ag
$1@sunsite.dk:

> Fordi troen på jesus gør aldting nyt.

Du er nu sød, Børge.

Men husk, at egennavne staves med Stort Begyndelsesbogstav - det andet kan
jo udlægges som manglende respekt...

arc@na
Last time we mixed politics with religion,
people got burned at the stake.