Ny shop med bøger om det alternative + new~
Fra : Dorthe

Dato : 01-09-03 17:16

Som flere ved så har den dejlige butik Strubes Boghandel være lukket i
langtid
For 8 dage siden fandt jeg rent tilfældigt dem på nettet der har
overtaget det. se www.bog-mystik.dk

Jeg har købt et par bøger hos den og det gik helt ok og meget fin
service

Jeg ønsker dem held og lykke fromover og håber at man vil støtte dem

Med venlig hilsen
Dorthe

Fra : Henrik

Dato : 16-09-03 13:35

"Dorthe" <den_alternative@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> service
>
> Jeg ønsker dem held og lykke fromover og håber at man vil støtte dem

Vi siger tak for "Dorthes" spam...

Fra : Halina

Dato : 18-09-03 16:06

"Henrik" <henrikkorgaard_fjerndette_@sol.dk> wrote in message news:<3f6703f6$0$127$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...

> Vi siger tak for "Dorthes" spam...

Kære Henrik,

Til din orientering:

Jeg har indtil fornylig arbejdet i Danmarks største og meget travle
New Age butik (jeg skal nok lade være med at nævne navnet, bare
rolig). Derfra ved jeg, at der er mange mennesker, som længe forgæves
har ledt efter Strubes (som først var flyttet, og sidenhen lukket), og
som ville blive meget glade for Dorthes oplysning.

Trænger du mon til lidt større sko?

Kærlig hilsen

Halina

Fra : Henrik

Dato : 18-09-03 21:26

"Halina" <kom@hjertemusik.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> har ledt efter Strubes (som først var flyttet, og sidenhen lukket), og
> som ville blive meget glade for Dorthes oplysning.

Hej Halina...

Nej jeg trænger ikke til større sko (jeg skal nok lade være med at nævne
navne og adresser på et par hundrede sko forretninger hvor de kan købes).
Men det er rimelig træls med den slags indlæg hvor folk "tilfældigt" er
faldet over en side.. Indrøm dog den spam og ta' skraldet. Ellers bliver det
alt for hurtigt et gedemarked af annoncer for salg af alt fra magnettæpper
(igen skal jeg nok lade være med at nævne navne og adresser på tvivlsomme
producenter) over hybenpuder (heller ikke her kommer navne og adresser) til
bøger om mystik, alternativbehandling og kogebøger (gider heller ikke her
skrive en masse adresser)...

Argumentationen med at folk ikke kan finde den holder ikke, for folk kan
heller ikke finde min lokale blomsterbutik (som har en meget kendt
blomsterbinder ansat) -men jeg smider da ikke adressen her af den grund.

-Henrik