Selvudviklingsferie ?
Fra : A.I.

Dato : 11-08-03 23:49

Hejsa

Jeg går og overvejer at tage på en selvudviklingsferie hvor jeg måske kunne
lære om, at komme i kontakt med min indre visdom (håber jeg har en, hehe)
eller en anden højre enhed, måske lære at meditere mere effektivt end jeg
kan.....eller bare lære noget der kan være med til at gøre mig til et helt
menneske.
Jeg havde tænkt på smukke Tibet hvor udbudet er stort, er der nogen der har
været der eller andre spændende steder som jeg ville kunne nyde godt af med
mine ønsker ? gerne med fact om priser, link mm.

Hilsen Anders

Fra : Rasmus K.

Dato : 11-09-03 20:56

Prøv Yoga. Du kan læse mere om det på www.natha.net

MVH Rasmus

Fra : Heine Birckner

Dato : 25-09-03 09:27

Hej Anders

Jeg har lige været på ferie på Tunø, som ikke ligger langt fra Århus.
Det er en lille bil-fri ø, hvor der er så dejligt stille at man kan begynde
at høre sig selv.
Jeg læste i tre forskellige bøger: "Det Nye Testamente", "Oplyst af
kærlighed" af William Johnston (denne handler om bøn og meditation) og
"Støjreduktion" af Eric Pagh Bruun (det siger sig selv hvad den handler om).

For mig har det ikke været nødvendigt at tage til Tibet for at nå ind til
min "indre visdom" eller hvad man nu ønsker at kalde det. Måske er det
heller ikke nødvendigt for dig, at bruge så mange ressourcer, som det koster
at tage helt til den anden side af kloden. Din "indre visdom" ligger ikke i
Tibet.

Med venlig hilsen

Heine Birckner

Ps. her et link www.tunoe.dk

Fra : Halina

Dato : 25-09-03 19:24

"Heine Birckner" <heine@birckner.dk> wrote in message news:<3f72a637$0$32503$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...
> Hej Anders
>
> Jeg har lige været på ferie på Tunø, som ikke ligger langt fra Århus.
> Det er en lille bil-fri ø, hvor der er så dejligt stille at man kan begynde
> at høre sig selv.

Hej -

Det var interessant at læse...
Jeg var på ferie på Tunø for nogle år siden. Det var ikke for at få en
vision, det var ikke for noget bestemt, bare en lille ferie. Men mens
jeg var der fik jeg en mærkelig og uventet tanke/ følelse: at hvis jeg
nogensinde skulle vælge det sted hvor jeg gerne ville dø, så var det
der.
Jeg ved ikke hvorfor... Det er et lillebitte sted, men det har noget
særligt...

Kærlig hilsen

Halina
www.hjertemusik.dk