Fødselstidspunkt
Fra : Knud Berggreen

Dato : 30-07-03 19:04

I forbindelse med astrologi er fødselstidspunktet jo en
væsentlig faktor, men hvad hvis man ikke ved hvilket
tidspunkt man er født, er der så nogen mulighed for at få
det oplyst et eller andet sted?
(Hvor?)

Mvh
Knud

Fra : Henrik Veber Madsen

Dato : 30-07-03 19:34

Knud Berggreen skrev:

> [...]
> væsentlig faktor, men hvad hvis man ikke ved hvilket
> tidspunkt man er født, er der så nogen mulighed for at få

Prøv at starte her: http://www.sa.dk/

hvm
--
"Vor kompetance til at udtale os om verdens indretning henfører vi
frimodigt til vor bevidsthed, der i sig selv kalder på en forklaring,

Fra : Knud Berggreen

Dato : 30-07-03 23:24

On Wed, 30 Jul 2003 20:33:30 +0200, Henrik Veber Madsen
<hvm@mail.uni2.dk> wrote:

>Prøv at starte her: http://www.sa.dk/

Tak, det var lige det jeg søgte.

/Knud

Fra : Nyhedsgrupper

Dato : 30-07-03 19:35

"Knud Berggreen" <knud@berggreen-dk.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> væsentlig faktor, men hvad hvis man ikke ved hvilket
> tidspunkt man er født, er der så nogen mulighed for at få

Alt efter hvor du er født henne kan du ved landsarkivet i Viborg eller
København mod et gebyr på omkring 300 kr få oplyst dit fødselstidspunkt.

Mvh. Kurt

Fra : Knud Berggreen

Dato : 30-07-03 23:26

On Wed, 30 Jul 2003 20:35:23 +0200, "Nyhedsgrupper"
<kurtfj@mail.tele.dk> wrote:

>Alt efter hvor du er født henne kan du ved landsarkivet i Viborg eller
>København mod et gebyr på omkring 300 kr få oplyst dit fødselstidspunkt.

Hej Kurt!
Prisen var vanskelig at finde, men jeg fandt tilsidst et PDF
på hjemmesiden som sagde 408,75
Underligt at den ikke er anført på bestillingsformularen.

Tak for hjælpen.

Mvh
Knud