Musik
Fra : Jan Mejer Rasmussen

Dato : 13-07-03 08:47

Se her........jeg fandt noget dejligt musik helt lovligt til dowload

http://artists.iuma.com/IUMA/Bands/HarpSong/

Fra : Maria de Francis

Dato : 17-11-03 15:05

"Jan Mejer Rasmussen" <jamera@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Se her........jeg fandt noget dejligt musik helt lovligt til dowload
>
> http://artists.iuma.com/IUMA/Bands/HarpSong/

Jeg ved godt at det er meget længe siden du skrev ovenstående, men jeg har
først set det nu.
Det er da vidunderlig musik du der har fundet. Meget af det er jo helt
meditativt.

Tak for linket!

Mvh Maria

Fra : Jan Mejer Rasmussen