Billån ved GE Kapital
Fra : E

Dato : 10-07-03 19:40

Tal og jeg er ikke så gode venner, er der derfor måske en her i gruppen der
vil være behjælpelig med at fortælle mig om nedenstående lånevilkår hos
firmaet GE kapital er helt hen i vejret, eller måske sågar et godt tilbud?

På forhånd tak

Lånebeløb kr. 100.000 med løbetid på 6 årRente Variabel
Fast

Lånebeløb 102.995 kr.
102.995 kr.

Pålydende rente
6,20%
7,50%

Årlig nominel rente 6,38%
7,76%

Månedlig ydelse 1.813 kr.
1.877 kr.

Månedligt administrationsgebyr via PBS 10 kr.
10 kr.

Omkostninger:
Stiftelsesprovision 2.995 kr.
2.995 kr.

Administrationsgebyr via PBS i lånets løbetid 720 kr.
720 kr.

Forsikringsgebyr i lånets løbetid 3.756 kr.
3.798 kr.

Renteudgifter i lånets løbetid 23.065 kr.
27.631 kr.

Samlede omkostninger i lånets løbetid 30.536 kr.
35.144 kr.

Samlede beløb 130.536 kr.
135.144 kr.

Årlig omkostning % 9,61%