Drømmekort
Fra : Tommy Jensen

Dato : 24-06-03 10:38

Jeg har forgæves forsøgt at få fat i Stephon Kaplan-Williams Drømmkort.
Herhjemme er der ingen(diverse alternaternative boghandler/forlag) der har
kortene på lager eller kan skaffe dem.
Heller ikke på hans hjemmeside er det muligt at bestill kortene.
http://www.dreamwork2000.com/

Kender I nogle steder eller har et sæt i "overskud" er jeg meget
interesseret i dem.

mvh
Tommy Jensen

Fra : Krystalheksen

Dato : 29-06-03 17:19

Hej Tommy

Jeg fandt dette via søgning i Google - er det disse?
http://www.amazon.de/exec/obidos/ASIN/3931652475/booksnewasin/028-1785329-34
78969

Traum Symbol Karten. Der Spiegel des Lebens.
von Strephon Kaplan-Williams, Ulla Schmid

Preis: EUR 34,90

Neu ab EUR 34,90
Gebraucht ab EUR 20,00

Versandfertig in 2 Tagen.

Ab EUR 20 übernehmen wir das Porto. Alle Details finden Sie hier.

Ved ikke om linket bevirker at du kommer direkte ind på siden, hvor de
sælger kortene. Men ellers var det på side 2 i søgningen - i en tysk udgave
af Amazon

Hvis det ikke virker, er du velkommen til at skrive tilbage.

Håber det er de kort du søger

Mange lyse hilsner

Gabrielle Bay

Fra : Krystalheksen

Dato : 29-06-03 17:32

Hej igen

Jeg har skrevet spørgsmålet ind forskellige steder i den alternative verden,
jeg kender. Jeg skal nok lade dig vide om der skulle være nogen her, der
kender til noget om kortsalg i DK eller har nogen, de vil af med. (håber det
er OK)

Hej hej

Gabrielle

Fra : Halina

Dato : 01-07-03 15:34

"Tommy Jensen" <tj@NOSPAMavl.dk> wrote in message news:<3ef81bcd$0$13255$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>...
> [...]
> http://www.dreamwork2000.com/
>
> Kender I nogle steder eller har et sæt i "overskud" er jeg meget

Har du checket Det Ukendtes Boghandel?
http://www.detukendtes.dk

OBS: Deres hjemmeside viser slet ikke alle de varer de har, så enten
skriv til dem gennem bestillingssiden, eller ring.

Venligst

Halina
www.hjertemusik.dk

Fra : Lene

Dato : 09-07-03 10:18

Angående drømmekort,

Jeg har et sæt som jeg aldrig bruger.
Kortene er som nye.

Mail til mig, så vi kan snakke om tingene.

MVH Lene

Fra : Tommy Jensen

Dato : 18-07-03 23:29

Tak for hjælpen.
Jeg arbejder videre.

mvh
Tommy Jensen

Fra : sujas

Dato : 21-10-03 11:04

Jeg har også et sæt til salg, som fremstår som nye, bortset fra æsken.

Susan. www.jasmins-heaven.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : Tommy Jensen

Dato : 22-10-03 10:59

Tak for budet.
Jeg har været heldig (eller også var det jo meningen)
ellers tak
mvh
Tommy Jensen

Fra : jegtror

Dato : 24-10-03 20:28

"hej susan
har du fortsat de kort, så er jeg meget interesseret i dem ...
min mail er caol@tele2adsl.dk
hilsen Carina

http://www.kandu.dk/