HJÆLP af synsk ønskes!!!
Fra : Mie Kierkegaard

Dato : 21-03-03 09:23

Hej.........

Jeg er i den uheldige situation at jeg har mistet mine nøgler. Men
"heldigvis" befinder de sig i mit hjem, jeg kan BARE IKKE finde dem.
Jeg har ledt & ledt.
Jeg "mistede" dem i går efter jeg låste mig ind (omkring kl 1200)
Nøglerne består af 3 stk
1 cykel nøgle
1 alm. nøgle (til huset)
1 sort "letvægtsnøgle" osse til huset, samlet i en Bjørn Borg nøglering.

Er der nogen der kan hjælpe mig ? & evt. se hvor de ca befinder sig ?

På forhånd tak

-Mie

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-03-03 14:38

In news:3e7acbdc$0$24702$edfadb0f@dread14.news.tele.dk, Mie Kierkegaard
<mk@it.dk> wrote:

> Jeg har ledt & ledt.

Hvorfor dog ikke spørge en "synsk" med det samme, så du sparer alt det
lederi?

--
-Jens B.

Fra : Mie Kierkegaard

Dato : 24-03-03 21:02

Hvis jeg kendte en spurgte jeg, men det gør jeg desværre ikke. Så jeg tænkte
denne "gruppe" var en mulighed

Mvh Mie

Fra : Søren Skogstad Niels~

Dato : 24-03-03 23:23

tjah...
I en revne i polstringen på en grå sofa ?
eller
Ved ,i eller ovenpå et brunt skab med glasruder ?

held og lykke

Fra : Rado

Dato : 31-03-03 23:05

On Fri, 21 Mar 2003 09:22:56 +0100, "Mie Kierkegaard" <mk@it.dk>
wrote:

>Hej.........
>
>Jeg er i den uheldige situation at jeg har mistet mine nøgler. Men
>"heldigvis" befinder de sig i mit hjem, jeg kan BARE IKKE finde dem.
>Jeg har ledt & ledt.

Her er en metode som jeg anvender hver gang der er noget jeg ikke kan
finde. Jeg har aldrig nogensinde oplevet at den ikke har virket inden
for et par minutter, når jeg har vidst med sikkerhed i hvilket område
tingene har befundet sig:

Sig først højt og tydeligt "Hvor er (navnet på den genstand du leder
efter)", samtidig med at du visualiserer den for dit indre blik så
tydeligt som muligt. Husk at være så præcis som muligt med den verbale
beskrivelse af genstanden. Det er vigtigt at du udtaler den nævnte
sætning verbalt, eller virker det ikke.

Herefter går du bare rundt i området hvor genstanden kan forventes at
være, og sørger for at komme rundt i alle kroge. Du skal ikke
decideret koncentrere dig om at lede, men blot sondere terrænet
afslappet, nærmest som om du bare dasker rundt uden mål og med, og
venter på at genstanden dukker op af sig selv.. På et eller andet
tidspunkt vil du sikkert opleve at din krop pludselig gør noget helt
af sig selv, f.ex. bøjer du dig ned og kigger under et eller andet,
eller du stikker pludselig armen ind under et eller andet, og så er
genstanden der bare. Det sjove er, at når det sker, er det ligesom at
man går ind i en slags let trancetilstand hvor man er delvis ubevidst
- som om et eller andet overtager ens krop et kort øjeblik.

Der er noget om at underbevidstheden opfanger og husker alt hvad vi
gør, og det vil sige at hvis vi har forlagt et eller andet ved vi
ubevidst også hvor. Jeg vil tro det er den viden man får adgang til på
en eller anden måde. Underbevidstheden er netop mest tilgængelig i
ubevidste tilstande, hvor hjernen ligesom er "slået fra". Når en synsk
person finder noget for andre tapper han sandsynligvis bare ind i
deres underbevidsthed telepatisk ligesom med anden clairvoyant
information, og finder informationerne der.

--
Rado

"The only real valuable thing is intuition."
- Albert Einstein

Fra : Mie Kierkegaard

Dato : 03-04-03 08:07

Hejsa....

Jeg har fundet dem =O) men takker for dit indlæg =O)

-Mie'

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-04-03 10:39

In news:3e8bdd97$0$24702$edfadb0f@dread14.news.tele.dk, Mie Kierkegaard
<mk@it.dk> wrote:

> Jeg har fundet dem =O)

Hvor?

--
-Jens B.

Fra : Mie Kierkegaard

Dato : 03-04-03 13:29

Ved kældertrappen på en hylde... Og ærligt så kan jeg bare ik mindes jeg har
smidt dem der, men det må jeg jo ha´

-Mie

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-04-03 14:39

In news:3e8c28ff$0$24663$edfadb0f@dread14.news.tele.dk, Mie Kierkegaard
<mk@it.dk> wrote:
> Ved kældertrappen på en hylde... Og ærligt så kan jeg bare ik mindes
> jeg har smidt dem der, men det må jeg jo ha´

Nu holder du sgu' op Aner jeg, at du ikke helt tror på, at det var
netop dér, du glemte dem? Er vi inde i noget telekinese eller lignende?

--
-Jens B.

Fra : Vidal

Dato : 07-04-03 12:19

"Mie Kierkegaard" <mk@it.dk> skrev i en meddelelse news:3e8c28ff$0$24663$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> Ved kældertrappen på en hylde... Og ærligt så kan jeg bare ik mindes jeg har
> smidt dem der, men det må jeg jo ha´

Var det ved, i eller ovenpå et brunt skab med glasruder,
eller brugte du Rado metoden, eller evt begge?

Venlig hilsen

Villy Dalsgaard