Okkult Ebog til gratis Download
Fra : Flemming Kudsk Jørge~

Dato : 09-03-03 02:50

Gratis Ebog download

Ca hver måned udvælger jeg en E bog jeg synes der er værd at bemærke og
fremhæve som denne måneds E bog.

Selve bogen er en roman omkring Wicca,Hexe og Trolddom og er på Engelsk og
er pakket til download i zip formatet.Den er nem og ligetil at hente på mit
download bibliotek,hvor der ligger Okkulte ebøger til gratis download.Det
tager ca et minut at downloade en ebog fra siten,
E bogen er i acrobat reader format med illustrationer og et fedt
layout,meget flot.

Hvis man ikke har en Acrobat reader til at læse bogen med,kan man
downloadeden gratis på mit download bibliotek.

http://home0.inet.tele.dk/kudsk/maa.html

Venlig Hilsen

Flemming Kudsk Jørgensen

www.2go.it/alcymi

Fra : Flemming Kudsk Jørge~

Dato : 06-06-03 12:17

> Gratis Ebog download
>
> Ca hver måned udvælger jeg en E bog jeg synes der er >værd at bemærke og
> fremhæve som denne måneds E bog.

Jeg vil lige gøre opmærksom på,at I nu finder bogen på
www.alcymi.dk/maa.html .

Jeg har fået ny adresse på Internettet,den er www.alcymi.dk

undskyld rodet i web-adresser

Venlig Hilsen