Tab??
Fra : Henrik Andersen

Dato : 18-02-03 13:08

Hej!

Dette er ikke videre videnskabeligt, men meget meget
relevant!

Jeg har en Kæreste der har to børn, børnene går i børnehave og skole.
Min kæreste er under uddannelse som pædagog....

Jeg selv er lige flyttet til samme by som de bor i, og er endnu uden job.

Spørsgmåelt er så:
Hvor meget mister hun i eks. boligsikring etc., hvis jeg flytter ind til
dem???

Hvor kan man eks. læse mere om dette, der må være mange før mig der
har stået i ca. samme situation...

Mvh Henrik

Fra : Kildahl

Dato : 18-02-03 13:18

Hejsa

"Henrik Andersen" <dk8008REMOVETHIS@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> dem???
>
> Hvor kan man eks. læse mere om dette, der må være mange før mig der

Du kan eventuelt kigge på denne side:
http://www.netborger.dk/applikationer/boligstotteberegning_start.asp
udemærket til at give et skøn over hvor meget man kan få/eller ikke få i
boligsikring.

Hilsen

Michael