Økonomi ved barselsorlov
Fra : Hu Kares !

Dato : 13-02-03 20:12

Vi står i den situation at til sommer bliver min kæreste udlært. Vi gå så og
pusler med planer om at etablere familie, da vi begge er ved at have lysten
og alderen dertil - desuden kan hun ikke blive i det firma hun er i lære i.

Mit spørgsmål går så på, hvad har man af indtægt når man er på barsel ?

I hele sin læretid, har min kæreste været medlem af HK og deres A-kasse -
giver de noget når hun er på barsel ?

På forhånd tak

HK

PS - håber at dette er den rigtige NG - ellers venligst henvis mig til den
rette

Fra : Holger

Dato : 13-02-03 20:15

"Hu Kares !" <hu_kares-fjern@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Mit spørgsmål går så på, hvad har man af indtægt når man er på barsel ?
>
> I hele sin læretid, har min kæreste været medlem af HK og deres A-kasse -

Desværre får hun kun remittendsatsen, men hvorfor spørger hun ikke A-kassen, de er så
"flinke"

Fra : Hu Kares !

Dato : 15-02-03 11:00

> Desværre får hun kun remittendsatsen, men hvorfor spørger hun ikke
A-kassen, de er så
> "flinke"

HE HE - hun har taget en fridag på mandag for at ringe til A-kassen - det
kan jo være svært at komme igenne :0)

Fortsat god weekend til jer alle

HK